Historia marki HERBATINT
HERBATINT, główna marka firmy Antica Erboristeria, została założona w 1970 r. Dzięki błyskotliwej intuicji jej założyciela, zielarza Michele Albergo,
skoncentrowano badania na formule koloryzacji. Posiadając doskonałą znajomość ziół leczniczych, a zwłaszcza preparatów na bazie ekstraktów ziołowych, stopniowo zmniejszano procent składników chemicznych, w tym także nadtlenku wodoru. Formuła łączy w sobie skuteczność i dbałość o kondycję włosów i skóry głowy.
Michele Albergo, będąc pod silnym wpływem szwajcarskiego zielarza, z którym odbywał praktykę w młodym wieku, zastosował w produkcji Herbatint wszystkie poznane formuły i przekazywaną z pokolenia na pokolenie wiedzę. Tak więc w sektorze zdominowanym przez duże wielonarodowe firmy produkujące farby do włosów na bazie amoniaku, których celem jest wyłącznie działanie produktu, Antica Erboristeria wprowadziła całkowicie innowacyjną formułę: trwałe farbowanie włosów zawierające ekstrakty ziołowe bez użycia amoniaku i o bardzo niskim stężeniu nadtlenku wodoru.
Pasja i znajomość właściwości ziół zostały połączone, aby znaleźć najbardziej naturalną alternatywę dla tradycyjnych “chemicznych” barwników.
Dzięki doskonałemu pokryciu siwych włosów od pierwszego zastosowania i szerokiej gamie kolorów zgodnej ze strukturą włosów, Herbatint jest po dziś dzień, po ponad 40 latach, niekwestionowanym liderem na rynku trwałych farb do włosów bez amoniaku. Antica Erboristeria zarządza całym wieloetapowym procesem, od badań i rozwoju po produkcję i marketing zawsze dokładając staranności na każdym etapie działania. Dziś Herbatint jest znany i kupowany przez miliony konsumentów w ponad 40 krajach.
2015
NOWE OPAKOWANIE HERBATINT
Formuła Herbatint, zawierająca 8 organicznych ekstraktów ziołowych została z powodzeniem przetestowana na skórze wrażliwej: wynik ten potwierdza wysoką jakość tej historycznej marki i po raz kolejny legitymizuje jej pozycję jako “najbardziej naturalnej alternatywy” wśród swoich konkurentów. Opakowanie zostało odnowione, aby dotrzeć do szerszej i młodszej grupy odbiorców, którzy szukają naturalnych produktów, a którzy są coraz bardziej uważni i wymagający w kwestiach związanych ze zdrowiem i środowiskiem. Jest to szybko rosnący światowy trend.
2005
NOWY ULEPSZONY SKŁAD
Eliminacja ze składu rezorcyny i parabenów, a także dodanie nowych ekstraktów ziołowych to nowy przełom w opracowywaniu preparatu Herbatint. Główna zmiana jest podkreślona przez ewolucję opakowania, które przyjmuje “twarz kobiety” z wyraźnie widocznymi włosami, pojawiającymi się w różnych odcieniach koloru. Stało się to nowym obrazem Herbatint na całym świecie.drowiem i środowiskiem. Jest to szybko rosnący światowy trend.
2000
NOWY WIZERUNEK MARKI
Opakowanie produktu na rynek włoski zmienia się: kobieta z rudymi włosami stojąca przy wodospadzie, staje się nowym wizerunkiem marki.
1995
NOWA SZATA GRAFICZNA
Tradycyjna “zielona paczka” z puklem włosów, który intuicyjnie odnosi się do odcienia produktu. Ewolucja graficzna ułatwia konsumentom, nawet tym mniej doświadczonym, wybór koloru.
1970
HERBATINT NA RYNKU WŁOSKIM
Herbatint pojawia się na rynku włoskim. Wkrótce do linii trwałej farby do włosów dołączają produkty do pielęgnacji włosów oparte na ekstraktach ziołowych, takich jak: regenerująca odżywka i zestaw szamponów, które stają się niezbędnym uzupełnieniem dla ochrony, rewitalizacji i odżywienia włosów farbowanych lub zniszczonych.