
CERTYFIKAT B CORPORATIONS®
Certyfikowane znakiem B Corps korporacje spełniają najwyższe standardy społeczne i środowiskowe. Na nowo definiują „sukces” w biznesie, wierząc, że biznes wpływa i służy czemuś więcej niż tylko akcjonariuszom i ponosi odpowiedzialność także wobec społeczności i planety. W roku 2016 Antica Erboristeria, firma Herbatint, stała się B Corp, ponieważ podziela te podstawowe przekonania i postanowiła włączyć je do procesu rozwoju firmy. Zobacz nasz profil na stronie internetowej B Corp.certified

ZERO IMPACT WEB®
Antica Erboristeria dołączyła do Zero Impact Web®, aby zmniejszyć i zrównoważyć emisje dwutlenku węgla, które wynikają z korzystania z Internetu. Zero Impact® Web to projekt LifeGate stworzony w celu obliczania, redukcji i równoważenia emisji CO2 generowanych przez surfowanie po Internecie. Skracając odległości, skracając czas, sieć pomaga nam uczynić nasz styl życia bardziej zrównoważonym. Nawet internet zużywa energię i produkuje CO2, a dołączenie do Zero Impact® Web odbywa się poprzez przyczynianie się do tworzenia i ochrony rosnących lasów, co jest niewielkim działaniem, które może przynieść znaczące rezultaty.

NIE TESTOWANO NA ZWIERZĘTACH
PRODUKT DLA VEGAN
Antica Erboristeria wspiera prawa zwierząt sprzeciwiając się testom na zwierzętach i jest za zniesieniem wszelkich form wykorzystywania zwierząt. Ponadto poświadcza, że produkty Herbatint nie zawierają żadnego składnika pochodzącego od zwierząt, co spełnia potrzeby rosnącej liczby konsumentów.

OPAKOWANIE CHRONIĄCE ŚRODOWISKO
Herbatint stosuje w pełni nadające się do recyklingu opakowania, co pozwala na zmniejszenie ilości odpadów. W opakowaniu Herbatint wykorzystywane są wyłącznie materiały z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Antica Erboristeria poprawiła swój wpływ na środowisko dzięki redukcji masy polietylenu w nowych butelkach (powstałych podczas ostatniej zmiany opakowań), co zmniejszyło ślad węglowy (GWP), energii (GER), a także wody (H2O). Włoskie konsorcjum do spraw opakowań CONAI, nagrodziło Anticę Erboristerię, która stała się jednym z laureatów projektu „Pensare Futuro”, projektu, który promuje opakowania o niskim wpływie na środowisko.